Do’s en dont’s ervaren en morgen al toepassen

Na mijn bijdrage aan het Marketingfacts Jaarboek en presentatie voor een volle zaal op de NIMA Marketing Day 2021 geven we op 4 november 2021 vanaf 17.30 uur een workshop op Hogeschool Windesheim. Het onderwerp is digitale volwassenheid. We laten je tijdens deze sessie van NIMA regio Oost ervaren hoe je denkt en handelt als digitaal volwassen leider in een digitale omgeving. Dit vanuit het moreel waardenkompas.

Zelf de do’s en dont’s van digitale volwassenheid ontdekken

Je gaat een aantal do’s en dont’s om digitaal volwassen te worden zelf ontdekken. Zodat je ze meteen onthoud voor de volgende dag. Zodat je merk aantrekkelijk wordt voor klanten, werknemers én mediaplatformen. Omdat je bouwt aan een maatschappij waarin je zelf graag oud wilt, en je kinderen graag oud ziet, worden. Na afloop heb je een lijst met do’s en dont’s om direct de volgende dag toe te passen.

Brood, soep, snack en netwerkborrel als digitale (op)voeding

De start is om 17.30 uur met brood, soep en een snack. Na de workshop kun je netwerken met een drankje en een hapje. Het enige wat je hoeft te doen is je nu even aan te melden voor één van de 50 beschikbare plaatsen. Zie voor het complete programma de pagina van NIMA Regio Oost.


Nick Nijhuis vergroot als marketingcoach de opbrengsten uit digital marketing. Daarnaast is hij hogeschooldocent en (moreel) projectleider op het gebied van digital marketing.