On top of the world in online marketing door trainingen

Het vergroten van online marketingeffecten begint met kennis. Als marketeer bezit ik het NIMA-C diploma en ben gecertificeerd voor Google Analytics, Google Adwords en als Senior Marketing Professional (SMP). Die laatste garandeert actuele kennis door permanente educatie.

De volgende stap is ervaring. En die deel ik vanuit mijn dagelijks praktijk bij mijn opdrachtgevers. De combinatie van kennis en ervaring maakt van de deelnemers aan mijn trainingen en workshops effectievere online marketeers die meer zien en verder kijken.

Tips voor ondernemers namens Google

Honderden ondernemers heb ik geholpen met online marketing in de Google Digitale Werkplaats Amsterdam. De video laat tips van mij en de rest van de Werkplaats zien.

Digital Marketing trainingen How & Knower

Doelgroepen bereiken via social media trainingDoelgericht inzetten van online marketingkanalen staat centraal in de digital marketing trainingen. Doelstellingen worden bepaald. Dan wordt de vraag gesteld: voor welke doelstellingen kun je het beste zoekmachine marketing gebruiken en voor welke social media? En wat kun je met Google Analytics? Op deze vragen geef ik antwoord tijdens de trainingen in de Digital Marketeer leergang. Daarbij gaan de deelnemers met cases en opdrachten aan de slag. Zo kunnen ze de kennis direct de volgende dag toepassen.

Reacties van deelnemers aan de Digital Marketing Leergang

“Nick is een specialist op marketinggebied die kennis heeft van de materie”

“Prima trainer. Veel kennis van de behandelde onderwerpen. Probeert goed aansluiting te houden met de bedrijven waar deelnemers werkzaam zijn.”

Trainees DPA – Digital Marketing Professionals

online en social media marketing training en ontwikkelingWelke kansen laat je liggen op social media? Tijdens mijn training social media marketing werken de Digital Marketing Professional trainees bij De Nieuwe Zaak aan resultaatverbetering voor echte opdrachtgevers. Zoals inzetten van de juiste social media voor de juiste doelgroep. En dit inbedden in een effectieve strategie. Deze Digital Marketing Professionals worden ingezet bij bedrijven om de online marketing te verbeteren. Zie voor meer informatie www.digitalmarketingprofessionals.eu.

Reacties van trainees over de social media training

“Goed timemanagement en leuke, interessante test en goede tips mbt trends e.d.”

“Leuke voorbeelden, duidelijk inzicht gekregen in het social media landschap.”

“Er werden goede handvatten gegeven, die niet zo zeer inhoudelijk op de cijfers ingingen, maar ons wel kunnen helpen om snel in te spelen op de ontwikkelingen omtrent sociale kanalen. “

SEO, SEA, Content, Social voor Ordina en Philips

Nick Nijhuis presenteert tijdens een workshopDe projectleiders van Ordina lopen tegen online marketing vragen aan. Bijvoorbeeld bij klant Philips. De uitdaging zit in het stellen van de juiste doelen, zien van kansen, afwenden van bedreigingen en bijsturen waar nodig. Tijdens de workshop krijgen ze concrete tools in handen om meer inzicht te ontwikkelen, een betere gesprekspartner voor bureaus te worden én voor stakeholders binnen de eigen organisatie. In de workshops kwamen  SEA, SEO, content- en social media marketing voorbij. Tijdens deze workshops worden ook concrete cases behandeld en uitgewerkt.

Reacties van deelnemers aan de workshops

“De stof op een begrijpelijke en lekker ‘lichte’ manier brengen is een kwaliteit van Nick. Context afgewisseld met praktijkvoorbeelden en opdrachten zorgt dat ik de hele avond geconcentreerd blijf”

Google Digitale Werkplaats voor HBO en MBO

Content is king huisNaast bovenstaande verzorg ik in opdracht How & Knower de Google de Digitale Werkplaats. Dit is een serie van twee workshops die Google aanbiedt aan studenten op MBO- en HBO-niveau.