Een frisse blik op je (digitale) marketing én kansen
Bekijk alles wat je doet eens vanaf de andere kant. Vanuit je klant. Stel je de vraag wat jij ‘goed’ vind voor de samenleving en hoe je daar aan kunt bijdragen? En stel die vraag eens voor je bestaande, en gewenste nieuwe klant. Zie waar het beter kan. Samen kijken we of je:
- verhaal klopt. Komen je acties en uitingen overeen met de waarden waar je voor staat?
- goed luistert. Weet je wat er speelt bij klanten / in de maatschappij en kun je hierop reageren?
- thought Leader bent. Komt je boodschap aan, wordt deze begrepen en (digitaal) opgepikt?
De online kansen en acties op papier
Over alle punten ontvang je na afloop een helder rapport. Met wat er beter kan. En veel belangrijker nog: hoe dat beter kan. Een rapport bestaat altijd uit een stappenplan:
- wat kan beter
- hoe kan het beter
- welke acties zijn nodig
Op naar jouw digitale toekomst
Je huidige situatie wordt doorgelicht. De ontwikkelingen in je markt bekeken. De vervolgstappen benoemd. Je startpunt naar de toekomst via:
- een (telefonisch) intake- en interviewgesprek
- diagnose van huidige activiteiten en kansen
- presentatie en sparsessie over de uitkomsten
Het doel is:
- in kaart brengen waar nu knelpunten zitten
- oplossingen bedenken om dit te verbeteren
- nieuwe kansen zien en je klaarstomen voor de toekomst
De digitale link naar:
- helder, onderscheidend verhaal
- stevige (klant)relaties, loyale afnemers
- Groter bereik, meer leads en hogere opbrengst
De link naar: duurzame groei, maatschappelijke invloed en thought leadership
De digitale link naar:
- Inzichten in huidige situatie.
- Doorbreken van vaste patronen.
- Meer kansen en quick wins.
- Lange termijn adviezen.
- Ambitie en enthousiasme.
De link naar: de toekomst
Hulp is onderweg
De link naar jouw sessie ‘Klaar voor de online toekomst’. Voor € 795 excl. BTW.
Vul het formulier in, en ik neem contact op. Lees ook de spelregels.